Een virtueel kantoor op een prestigieuze, luxe en unieke locatie in Amsterdam
Heeft u interesse in een virtueel kantoor in Amsterdam op een professionele en representatieve locatie zonder hoge kosten? Amsterdam Coworking heeft precies wat u zoekt. Uw onderneming is ‘gevestigd’ in een uniek, prestigieus grachtenpand aan de Keizersgracht in het centrum van Amsterdam. Een virtueel kantoor Amsterdam, met verschillende aanvullende diensten voor een scherpe vaste prijs.
Wat u kan verwachten van een virtueel kantoor Amsterdam
- Een prestigieus zakelijk adres (Keizersgracht 391A), te gebruiken voor de Kamer van Koophandel
- Post scan, doorstuur en bewaar service
- Per maand opzegbaar
- Telefoonservice mogelijk, neem contact op voor de voorwaarden.
- Korting op onze luxe vergaderkamers met ruimte voor 12 tot 20 personen.
De voordelen van uw virtueel kantoor in Amsterdam
- Een postbus adres komt professioneler over dan een thuisadres.
- Als u verschillende samenwerkingsverbanden heeft, kunt u toch één overkoepelend postadres hebben.
- Als u als bedrijf groeit verandert uw adres niet.
- Bent u vaak in het buitenland? Dan kan Amsterdam Coworking de post digitaal doorsturen. Zo kunt u fysieke post op uw laptop of smartphone lezen.
- Het voorkomt een grote poststapel bij u thuis.
- U bent gevestigd in het buitenland en u wilt daarnaast een vestiging in Nederland openen.
- Wij sorteren uw post en dat bespaart u tijd!
- Naast een virtueel kantoor in Amsterdam kunt u bij Amsterdam Coworking ook allerlei andere services krijgen zoals bijv. een receptie, een luxe bureau of een vergaderzaal waar u uw klanten kunt ontvangen!
Bent u geïnteresseerd in een virtueel kantoor Amsterdam?
Wilt u zich graag aanmelden voor een virtueel kantoor Amsterdam of heeft u vragen? Gebruik het formulier hieronder, stuur ons een e-mail of bel ons!
info@amsterdamcoworking.nl+31 (0)20-26 19 630Eerste maand gratis!
“Een professioneel virtueel kantoor in Amsterdam voor een scherpe vaste prijs.”