Vragen of interesse? Neem contact op!
info@amsterdamcoworking.nl 020 - 261 96 30
Log in

Virtual Office

Wilt u graag uw registratie adres op een representatieve locatie zonder de bijkomende hoge kosten? Dan is een virtual office bij Amsterdam Coworking precies wat u zoekt. U bent ‘gevestigd’ in een prestigieus grachtenpand aan de Keizersgracht in Amsterdam centrum met verschillende aanvullende diensten voor een scherpe vaste prijs.

€70,00 p/mnd

 

25 % korting op de vergaderruimte

Wat houdt een virtual office in?

  • Een prestigieus zakelijk/registratie adres (Keizersgracht 391A), te gebruiken voor de kamer van koophandel
  • Post scan, doorstuur en bewaar service
  • Per maand opzegbaar

De voordelen van een virtual office?

  • Een postbus adres komt professioneler over dan een thuisadres.
  • Het voorkomt een grote poststapel bij u thuis.
  • Als u verschillende samenwerkingsverbanden heeft, kunt u toch één overkoepelend postadres hebben.
  • U bent gevestigd in het buitenland en u wilt daarnaast een vestiging in Nederland openen.
  • Als u als bedrijf groeit verandert uw adres niet.
  • Wij sorteren uw post en dat bespaart u tijd!
  • Bent u vaak in het buitenland? Dan kan Amsterdam Coworking de post digitaal doorsturen. Zo kunt u fysieke post op uw laptop of smartphone lezen.

Geen virtual office, maar een echte werkplek

Interesse in een Virtual Ofice?

Neem contact op!