+31 (0)20-26 19 630

Virtual Office

Een prestigueus en zakelijk registratie adres in Amsterdam

Het grachtenpand waar uw virtual office zit

Wilt u graag uw registratie adres op een representatieve locatie zonder de bijkomende hoge kosten? Dan is een virtual office bij Amsterdam Coworking precies wat u zoekt. U bent ‘gevestigd’ in een prestigieus grachtenpand aan de Keizersgracht in Amsterdam centrum met verschillende aanvullende diensten voor een scherpe vaste prijs.

Wat houdt een virtual office in?

  • Een prestigieus zakelijk adres (Keizersgracht 391A), te gebruiken voor de Kamer van Koophandel
  • Post scan, doorstuur en bewaar service
  • Maandelijks opzegbaar

Vanaf €59,- per maand zonder bijkomende kosten.

Bekijk alle tarieven

De voordelen van een virtual office

Intercom voor het gebouw van jouw virtual office

Met een virtual office van Amsterdam Coworking geniet u van allerlei voordelen. Natuurlijk kan u gebruik maken van ons adres aan de Keizersgracht om uw bedrijf te vestigen, maar er zijn nog meer voordelen:

  • Het voorkomt een grote poststapel bij u thuis.
  • Als u verschillende samenwerkingsverbanden heeft, kunt u toch één overkoepelend postadres hebben.
  • Als u als bedrijf groeit, kan uw adres toch hetzelfde blijven.
  • Wij sorteren uw post en dat bespaart u tijd!
  • Bent u vaak op reis? Dan kan Amsterdam Coworking de post digitaal doorsturen. Zo kunt u fysieke post op uw laptop of smartphone lezen.

Interesse in een virtual office?

  • Unieke locatie
  • Geschikt voor KvK inschrijving
  • Maandelijks opzegbaar
Bekijk tarieven
Wijzig taal: