Een virtual office op een prestigieuze, luxe en unieke locatie in Amsterdam
Wilt u graag uw registratie adres op een representatieve locatie zonder de bijkomende hoge kosten? Dan is een virtual office bij Amsterdam Coworking precies wat u zoekt. U bent ‘gevestigd’ in een prestigieus grachtenpand aan de Keizersgracht in Amsterdam centrum met verschillende aanvullende diensten voor een scherpe vaste prijs.
Wat houdt een virtual office in?
- Een prestigieus zakelijk adres (Keizersgracht 391A), te gebruiken voor de Kamer van Koophandel
- Post scan, doorstuur en bewaar service
- Per maand opzegbaar
- Telefoonservice mogelijk, neem contact op voor de voorwaarden.
- Korting op onze luxe vergaderkamers met ruimte voor 12 tot 20 personen.
De voordelen van uw virtual office in Amsterdam
- Een postbus adres komt professioneler over dan een thuisadres.
- Als u verschillende samenwerkingsverbanden heeft, kunt u toch één overkoepelend postadres hebben.
- Als u als bedrijf groeit verandert uw adres niet.
- Bent u vaak in het buitenland? Dan kan Amsterdam Coworking de post digitaal doorsturen. Zo kunt u fysieke post op uw laptop of smartphone lezen.
- Het voorkomt een grote poststapel bij u thuis.
- U bent gevestigd in het buitenland en u wilt daarnaast een vestiging in Nederland openen.
- Wij sorteren uw post en dat bespaart u tijd!
- Naast een registratieadres kunt u bij Amsterdam Coworking ook allerlei andere services krijgen zoals bijv. een receptie, een luxe bureau of een vergaderzaal waar u uw klanten kunt ontvangen!
Bent u geïnteresseerd in een virtual office?
Wilt u zich graag aanmelden voor een virtual office of heeft u vragen? Gebruik het formulier hieronder, stuur ons een e-mail of bel ons!
info@amsterdamcoworking.nl+31 (0)20-26 19 630Eerste maand gratis!
“Een professioneel virtual office in Amsterdam voor een scherpe vaste prijs.”